چسب ترك سيگار دكتر جيمز Anti Smoking patch
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

چسب ترك سيگار دكتر جيمز Anti Smoking patch

قیمت: 35000 تومان

نام محصول : چسب ترک سیگار
نام به لاتین : Anti Smoking patch
مارک محصول : دکتر جیمز | Doctor james
ساخت کمپانی : What is green
ساخت کشور : تایلند | Thailand
شناسه کالا : 3336
محتویات : 20 برچسب
رده مصرف : زنان، مردان ، فقط افراد سیگاری
توضیحات محصول :
یکی ار بهترین محصولات دکتر جیمز می باشد که باعث از بین بردن اعتیاد به نیکوتین میشود. استفاده از این محصول میل و تمایل را به مصرف سیگار از بین می برد و مانع مصرف آن می شود و بعد از دوره درمان فرد به راحتی می تواند سیگار را کنار بگذارد.
چسب ترک سیگار برای رها شدن سریع از انگیزه و اشتیاق سیگار کشیدن در فرد مبتلا می باشد و بدون هیچ عوارض جانبی و درد و زحمتی و بدون هیچ سر درد و استرسی به شما کمک خواهد نمود تا به آسانی سیگار را برای همیشه ترک نمائید.
این چسب مواد شیمیایی و مضر که باعث انواع بیماری ها و سرطان در فرد سیگاری می شود را ندارد و بدون عوارض خطرناک ناشی از استعمال دخانیات باعث آرامش فرد شده و به تدریج می توان به کمک آن سیگار را کاملا ترک نمود.
یکی از موثرترین و شناخته شده ترین روش درمان و ترک اعتیاد به نیکوتین که از کشیدن و اعتیاد به سیگار جلوگیری می کند چسب ترک سیگار می باشد. این چسب ، نيكوتين را از طريق پوست به آرامي به خون و سپس به مغز مي‏رساند و بدین ترتیب ترک سیگار را آسان تر می نماید . و بدون عوارض خطرناک ناشی از استعمال دخانیات باعث آرامش فرد شده و به تدریج می توان به کمک آن سیگار را کاملا ترک نمود. چسب ترک سیگار به آسانی قابل استفاده می باشد و هیچ گونه دردی را ندارد و تاثیرات موثری را هم از جهت روانی و جسمی بر روی فرد سیگاری خواهد داشت.
تجربيات گسترده دربارة استفاده از چسبهاي ترک سیگار یا چسب های نیکوتین دار نشان مي







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی